معرفی دو برند یونیت دندانپزشکی ایرانی ارزان قیمت پارس دنتال و ایلیا

Wiki Article

وی در پاسخ به این سوال که چرا حضور دندانپزشکان و خدمات دندانپزشکی در حاشیه شهر بسیار کمرنگ است، گفت: در حاشیه شهر عمدتا بحثهای آموزش و بهداشت مطرح است و ما پیگیر عقد تفاهمنامهای با شهرداری مشهد در خصوص افزایش خدمات دندانپزشکی در حاشیه شهر هستیم و در گفت و گویی که با رییس شورای شهر هم داشتیم تفاهم نامهای در جهت آموزش عمومی و خدمات ارزان قیمت منعقد کردیم تا بتوانیم در حاشیه شهر مشهد بهوسیله رزیدنتها و دانشجویان سال اخر، کلینیکهایی را فعال کنیم. ما در این مقاله سعی کردیم شما را با بهترین یونیت های دندانپزشکی آشنا کنیم تا بتوانید برای مطب خود یک یونیت مناسب و با کیفیت خریداری کنید. بهترین نور برای فضای دهان، نور ساطع شده از لامپ های کوارتز-هالوژن می باشد. هنگام استفاده از فیلم های اشعه ایکس IOPA، داشتن یک نمایشگر اشعه ایکس داخلی در یونیت دندانپزشکی بسیار مهم است. او درباه وضعیت تجهیز مراکز دندانپزشکی، گفت: عمده امکانات و یونیتهای ما داخلی است اما متاسفانه طی دو سال گذشته به شدت بودجههای حوزه ما ضعیف شد و افت داشتیم که این میتواند یکی از عوامل تاثیر پذیر از نبود بودجه در بخش بهداشت باشد. خرید عمده و مستقیم این محصولات نیز در کاهش قیمت خرید موثر است. This  da ta h​as  been w​ritten ᠎by G​SA Con​tent Ge ne​ra to r ​DEMO​!


یونیت دندانپزشکی و قیمت

محصولات تولید شده در داخل ثبات قیمت بیشتری دارند. قیمت مواد و تجهیزات دندانپزشکی طی یک سال گذشته افزایش ناگهانی پیدا کرده است؛ به عنوان مثال بهترین ایمپلنت موجود با حدود ۵۰۰ هزار تومان خریداری میشد اما در حال حاضر قیمت آن ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شده است. این درحالی است که استفاده از دهانشویه سدیم فلوراید در زمان خود یکی از بهترین طرحها بود. وی درباره پایگاههای سیار دندانپزشکی نیز گفت: این موضوع یکی از بهترین طرحهای ادوار قبل بود. اولین جایی که جرقه این اتفاق خورد دانشگاه علوم پزشکی کرمان بود که بین مراکز بهداشت و دانشکدهها قرارداد بستیم که ۲۰ دانشجوی دندانپزشکی را دانشگاهها به ما بدهند و یونیت سیار و تجهیزات را هم ما تامین میکردیم تا ارائه خدمت صورت گیرد و به جرات یکی از بروزترین طرحهایی بود که انجام شد که به مرور اجرای آن ضعیف شد. سرگلزایی، اظهار کرد: بزرگترین مشکل حوزه دندانپزشکی بحث مواد و تجهیزات است. از طرفی با تعطیلی مدارس خیلی از برنامههای پیشگیرانه در مدارس نیز تحت تاثیر قرار گرفت و به طور کلی این شرایط سبب میشود در آینده شاهد افزایش مشکل پوسیدگی دندانی باشیم. به طور کلی این شرایط سبب میشود در آینده شاهد افزایش مشکل پوسیدگی دندانی باشیم.


آکریل روکش موقت

یونیت دندانپزشکی وصال گستر طب مدل ۱۲۰۰ اصلی ترین ابزار کار دندانپزشک است و کوچک ترین مشکل در عملکرد آن باعث ایجاد اختلال در مطب دندانپزشکی می شود. اصلی ترین ابزار کار دندانپزشک، یونیت است و کوچک ترین مشکل در عملکرد آن باعث ایجاد اختلال در مطب دندانپزشکی می شود. از سالها پیش طرح بسیار خوب استفاده از دهانشویه سدیم فلوراید را دنبال میکردیم اما مشکل حوزه بهداشت این است که کارشناسیهای غلطی بر برنامهها انجام میشود و برخی چنین طرحی را موفق نمیدانند. بخشی دیگر را باید از خارج از کشور وارد نمود . فشار مالیات و عوارض شهرداری بر مطبهای دندانپزشکی نیز از دیگر مشکلات این حوزه است. رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: از دیگر مسائل این حوزه موضوع نظارت است؛ اکثرا نظارتی بر مطبها و کلینیکهای دندانپزشکی وجود ندارد؛ چراکه برای نظارت بر حدود ۲۰۰۰ دندانپزشک، کمتر از انگشتان یک دست ناظر وجود دارد؛ به عنوان مثال بیماری به من مراجعه کرد و گفت دکتری برای کاشت یک ایمپلنت ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دستمزد میگیرد در حالی که در مطبی دیگر برای همان کار ۲میلیون تومان دستمزد گرفته میشود؛ اگر نظارت وجود داشته باشد این مشکلات و اختلاف قیمتها ایجاد نمی شود.


آکریل روکش موقت
خرید دستگاه یونیت دندانپزشکی

از شهرداری مشهد انتظار داشتیم که در روزهای پایانی سال گذشته و برای روز بهداشت چند بیلبورد در اختیار ما قرار داده شود اما این امر عملی نشد. کلینیک ویژه حدود دو سال تعطیل بود که به این موضوع انتقاد داشتم؛ بهانه تعطیل بودن این کلینیک ویروس کرونا بود در حالی که دندانپزشکان در کلینیکها و مطبهای خود فعالیت میکردند. زیر سری آن هم به صورت دو محوره در نظر گرفته شده و قابل تنظیم است که راحتی را برای کاربران فراهم می کند. هندپیس ها که در تراش، تمیز کردن و صیقل دادن دندان ها کاربرد دارند و در دو دسته سرعت پایین و سرعت بالا موجود می باشند. اعضاء هیأت علمی و رزیدنتها تمایل کمی برای کار کردن در کلینیک ویژه دندانپزشکی دارند. سرگلزایی عنوان کرد: با هدف ترغیب اعضاء هیأت علمی برای فعالیت بیشتر در کلینیک ویژه اصلاحاتی در تعرفه آن انجام دادیم. مخالف برخورد اداری با اعضاء هیأت علمی هستم اما بینش این افراد باید به سمتی برود که قسمتی از کار خود را در کلینیک ویژه انجام دهند.

Report this wiki page